Social media kanalen betaald inzetten voor meer conversies
Onder adverteren op social media verstaan wij het betaald adverteren op Facebook, Instagram of LinkedIn. Er is hier veel in mogelijk, maar het kan ook veel geld kosten als je het op een verkeerde manier inzet. Wil jij dat klanten naar jou toekomen in plaats van jij naar de klant? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Social advertising strategie
Op social media krijg je steeds minder bereik op je posts. Wil je Facebook, Instagram of LinkedIn betaald inzetten? Dan dien je hiervoor wel eerst een strategie voor te hebben. Welke doelgroep wil je bereiken met welk bericht en welk kanaal zet je hiervoor in?
Wij ondersteunen ondernemers en bedrijven door advertenties in te richten op social media. Daarnaast adviseren wij in wat wel en niet werkt op social media. Het is hierbij van belang dat je vanaf het eerste moment je meetbaarheid goed hebt ingesteld.
Adverteren op Facebook of Instagram
Betaald adverteren op Facebook of Instagram is beide in te richten via de Business Manager van Facebook. Hierbij komen advertenties tussen de content te staan van deze platformen.
Er kan hier voor een specifieke doelgroep gekozen worden om daar een voor te maken. Hierdoor is social advertising een kanaal met veel potentie, mits je dit op de juiste manier inzet. Benieuwd hoe je dit in kan zetten voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op!
Adverteren op Facebook of Instagram
Betaald adverteren op Facebook of Instagram is beide in te richten via de Business Manager van Facebook. Hierbij komen advertenties tussen de content te staan van deze platformen.
Er kan hier voor een specifieke doelgroep gekozen worden om daar een voor te maken. Hierdoor is social advertising een kanaal met veel potentie, mits je dit op de juiste manier inzet. Benieuwd hoe je dit in kan zetten voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op!
Adverteren op LinkedIn
Naast Facebook en Instagram is het ook mogelijk om op LinkedIn te adverteren. Wanneer dit kanaal ingezet wordt, zullen de advertenties tussen de berichten komen te staan bij potentiële klanten.
Om de gewenste doelgroep te bereiken kan je hier ook weer heel gedetailleerd aangeven welke doelgroep je wilt bereiken. Dit gaat op basis van bijvoorbeeld demografische gegevens, zoekwoorden of affiniteit met een bepaald onderwerp.