E-mailmarketing is een goed kanaal om bestaande klanten herhaal aankopen te laten doen of zich meer te laten binden aan je bedrijf. Er zit dus veel potentie in e-mailmarketing, waarbij gericht wordt op jouw bestaande klanten. Om de optimale conversie te behalen moeten alle elementen kloppen: Juiste doelgroep, juiste tone-of-voice en de juiste landingspagina.
E-mailmarketing strategie
E-mailmarketing strategie bepaling is de eerste stap die je moet nemen. Wat wil je uiteindelijk bereiken met e-mailmarketing? En wat voor doelen kan je hier aan koppelen? Daarnaast dient er gekeken te worden naar welke doelgroep je wilt aanspreken.
Deze fases vinden idealiter plaats voordat je kan beginnen aan doordachte e-mailmarketing. Verstuur je nu al mails aan je klanten en heb je nog geen goede strategie? Vraag je dan af wat je doel is met deze e-mails en of je de juiste doelgroep aanschrijft.
Wat kan Digital Target op gebied van e-mailmarketing?
Wij kunnen breed ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing. Van het maken van een complete e-mailmarketing strategie tot het maken van specifieke mails voor een bepaalde doelgroep. Ook kunnen wij analyseren waar nog mogelijke kansen liggen in jouw huidige e-mail marketingstrategie. Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Wat kan Digital Target op gebied van e-mailmarketing?
Wij kunnen breed ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing. Van het maken van een complete e-mailmarketing strategie tot het maken van specifieke mails voor een bepaalde doelgroep. Ook kunnen wij analyseren waar nog mogelijke kansen liggen in jouw huidige e-mail marketingstrategie. Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.