Google Ads (SEA)

Verhoogt het aantal website bezoekers en het aantal leads of verkopen met dit betaalde kanaal.

Vraag gratis adviesgesprek aan

Verhoog je conversies door middel van Google Ads (SEA)

SEA staat voor Seach Engine Advertising, oftewel betaald adverteren in de Google zoekmachine. Door middel van Google Ads zijn er verschillende manieren van adverteren mogelijk. De bekendste daarvan zijn Display, Search en Video.

Search in Google Ads

Search wordt gebruikt in Google Ads om boven aan in Google te komen bij een bepaalde zoekopdracht. Jouw advertentie komt dan boven de normale ofwel organische zoekresultaten te staan.

Zoals hier te zien is, komen jouw advertenties boven de normale (organische) resultaten. Zo is het eenvoudig mogelijk om op de eerste pagina of bovenaan in Google te komen, zonder jaren in je website geïnvesteerd te hebben.

Display in Google Ads

Display in Google Ads wordt voornamelijk ingezet om een brede doelgroep te bereiken. Hierbij kunnen diverse targetingmogelijkheden gebruikt worden. Zo zorg je ervoor dat jouw advertentie bij de juiste doelgroep getoond wordt.

Als je via het Display Netwerk in Google Ads adverteert zal jouw advertentie te zien zijn op vele websites. Hier is een voorbeeld te zien van twee advertenties op Weeronline, waarbij gebruik is gemaakt van het Google Display Netwerk.

Display in Google Ads

Display in Google Ads wordt voornamelijk ingezet om een brede doelgroep te bereiken. Hierbij kunnen diverse targetingmogelijkheden gebruikt worden. Zo zorg je ervoor dat jouw advertentie bij de juiste doelgroep getoond wordt.

Als je via het Display Netwerk in Google Ads adverteert zal jouw advertentie te zien zijn op vele websites. Hier is een voorbeeld te zien van twee advertenties op Weeronline, waarbij gebruik is gemaakt van het Google Display Netwerk.

Vraag gratis adviesgesprek aan

Video in Google Ads

Door de video advertentie mogelijkheid te gebruiken in Google Ads kan je adverteren in YouTube. YouTube in een geweldig kanaal om een grote doelgroep te bereiken. Dit is namelijk na Google een van de grootste zoekmachines.

Om de gewenste doelgroep te bereiken kan je hier ook weer heel gedetailleerd aangeven welke doelgroep je wilt bereiken. Dit gaat op basis van bijvoorbeeld demografische gegevens, zoekwoorden of affiniteit met een bepaald onderwerp.

Gratis adviesgesprek

Ben jij benieuwd hoe jij je online doelstellingen effectiever kan behalen door bijvoorbeeld Google Ads? Vraag dan een gratis adviesgesprek aan!

Vraag gratis adviesgesprek aan

Bekijk ook onze andere diensten

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Kom hoger in Google te staan wanneer de klant jou zoekt.

Lees verder

Data verzameling en data analyse

Meet je KPI’s, analyseer deze data goed en vind verbeterpunten.

Lees verder

Online marketing strategie

Het vormen van de juiste online marketing strategie is de basis.

Lees verder

Customer journey marketing

Breng de gehele klantreis in kaart voordat men overgaat tot aankoop.

Lees verder